Nit de QK’s i e-QK’s

Machete, Mad, Lotieso, Warnings(uri), Lluís(Pendent nick), eSenglar
Quedem al carril bici, eSenglar envia whatsapp anunciant que arriba tard!
Comencem direcció a font de la Misèria, d’allà cap a Masia Egara, Machete comença a inventar corriols de pujada anti-elèctriques, bàsicament anar bosc a traves buscant terra sec, molt pendent lateral, molta fulla. Les estúpides rodes de sèrie amples de rodar i la manca de control de tracció en la bici elèctrica donen com a resultat un desastre. Els musculars tampoc se’n surten.
Comencem a enfilar cap el bosc de colors per el camí més dret possible. Trialera tècnica i exigent de pujada, pujo molt bé fins que en una corba tancada de pujada acabo estirat a terra i amb les cales posades. A dalt no hem d’esperar gaire a les musculars. De allà cap el senglar de pujada els dos elèctrics primer a molt bon ritme. A mig senglar agafem una trialera de pujada a la dreta molt tècnica, difícil i amb trams de molt pendent lateral. Els elèctrics esperem dalt l’àrbitre ha comtat 0 peus. Van arribant els musculars, la majoria a pujat per la bestiesa de trialera, l’àrbitre aixeca tres dits marcant varius.
Plaça Catalunya cap a Francesc Macià (Dalt de la diagonal), allà nova trialera de baixada, tècnica i també amb molt pendent lateral. La hauria fet a 0 però en una corba tancada decideixo llençar-me per terra!

Font del Troncó i d’allà a tot drap cap a la Font del Sr. Ramón, baixo ràpid amb el Warnings enganxat darrera, (la situació em fa recordar quan al anys 90 pujava a la costa brava amb el peu del gas trepitjat a fonts i sempre hi havia un putu Golf GTI fent llargues darrera!). De tant en tant una corba es tanca i un esbarzer se’m llença a sobre, sempre sense avisar. Fart del putu Golf GTI fent llums, el deixo passar.
Més endavant en una altre trialera veiem el warnings estirat per terra sobre 4 branques, talment com si als anys 90 arribant a Cadaqués veiéssim el mateix Golf GTI estimbat en una corba.
Per acabar agafem trialera cap a font de la misèria, allà el senglar diu que ha arribat l’examen. A mitja trialera descobreixo que el Senglar també és humà i surt del mig caminant per deixar-me passar.
Pujant de la Font poso la 3era marxa i un altre esbarzer decideix tirar-se’m a sobre.
Ja en asfalt perdem al Mad i comencem a fer trucades per acabar al Frankfurt de un Xinès que parla català.
La conversa parla de clavicules trencades i de qk’s perdudes, com la Cabreta, Bikinis, Ot-Pi, Front flip i Candaus.
Gran nit clàssica de qk’s amb trialeres tècniques.