Crònica de dimarts

Tinc mal cos i dubto entre agafar una bici o la motoreta elèctrica. Finalment em faig el valent i surto amb la Spark.

20:15 al PCB puntual, com sempre l’únic puntual, arriben Lo Tieso i Madalenes, després el grupu del PPSJ, Keika, GTI, Pascual, Mut, amb motoreta elèctrica el Barrufet rondinaire i cunyat.  Xerrera habitual, allò de anar-se donant les mans i enfilem cap a Matadepera, allà la Bolera ens esperen, amb motoreta el Qki, i ciclistes Roger, Coro i un que encara no te nick.

El Roger hipermotivat després de acabar amb força èxit la Tramun proposa una trialera per allà la Pastora, per sort li trèiem del cap i en Pascual agafa el lideratge, de entrada pujada direcció Can Torres, mica en mica em vaig quedant enrere, sento una conversa de motoretes que diuen que el Ton s’ha comprat una “Orbea que no se estropea” sense motor, diuen que la ha ben cagat!

Un cop passat el pitjor de la pujada allà la corba abans de Can Torres agafem un corriol força dret, els quinkis de Straba li diuen “Trail Kitty”. Pugem amb dificultats i jo fotent peus per tot arreu, definitivament avui m’he equivocat de Bici.

Ens agrupem a la pista que puja els dipòsits, ja és el “Colmo” que haguem de esperar dues motoretes! Una mica de pista i veig que el Mut s’atura, fent cas al seu nick, s’atura sense dir res. El Qki li pregunta, es veu que ha punxat. Després de una ràpida reparació estil Boomer, (Canviar la càmera) Seguim per la part asfaltada del camí moliner.

Allà anem molt i molt lents, no se si el mut segueix amb incidències a la roda. Fem una mica de corriol per tornar al asfalt. A can Robert pista amunt per anar a creuar el Torren de Can Garrigosa. A Can Garrigosa fem el que segons Strava es el “Corriol Disfruton by Qks” es veu que també hi ha Qks posant noms a Strava!

De la riera a les Pedritxes per el corriol Coppi (Nom de Strava), passant per darrera el CDT algunes Qk’s es fan el valent perseguint 4 senglars. De allà al Gran Cañon amb una variant que fa un corriol més.

Amb la proposta del Pascual de acabar amb la Oliva i algun corriol més el Qki diu adeu i fuig cap a Matadepera. Després de pujar la Merda, agafo tercera posició per evitar retencions a l’Oliva, en el segon tram complicat i gràcies a la tija no telescòpica faig un bon Front Flip per acabar abraçat a una alzina. Allà recollint les ulleres trencades i refent-me provoco la primera retenció. Passa la majoria del grupu i li dic a en Coro, que allà no es pot caminar. Tiro una mica més endavant i trobo en Coro estirat per terra, en aquesta segona retenció hi som en Madalenes i el Barrufet Rondinare. S’ha fotut mal i em sap greu el meu últim comentari.  De lluny se senten crits que diuen, “Qui ha caigut??” El silenci demostra que entre els tres que estem assistint l’accidentat ningú en recorda el nom. Ens agrupem a la pista i decidíem no fer cap corriol més, baixem per Leitat i final de sortida.  Tothom està de acord en posar el Coro al grupu de whatsapp.

Crec que el Coro i jo no tardarem a instal·lar tija telescòpica anti Front Flip a la Bici.

Coro, si no et sap greu, en la propera Crònica t’anomenaré Front Flip, es un nick de segona mà, però l’altre Front Flip, va durar dos dies!