Volta QKista Maestrat 2023

CRÒNICA MAESTRAT – Qui es el track?

Ja hi tornem a ser, i van 15!

Engeguem dijous cap al Maestrat, AP7 avall, ens trobem tots al hotel, nervis, abraçades i tocaments , estem feliços i neguitosos. La parella de organització ens reben amb regals i maillots, fan briefing al que ningú fa putu cas. Els conductors portem cotxes al punt d’arribada mentre la resta comencen les birres (cabrons). Soparet i a dormir que demà hi ha feina.

DIVENDRES

Comencem amb una mala notícia, Tinick ens ha de deixar i ens baixa el bon rotllo a tots. Quina merda i amb ganes de tornar a pedalar plegats Jordi!

Sense sortir del poble ja fem 2 grups, grup Lapi marxen i la resta anem de pet a una valla, això pinta bé! Seguim al Roger a cegues, ell i el Mut han fet una feina de por! Corriols, pedres i xalant com nens. Aviat s’acaba l’alegria, toca arrossegar la bici amunt i amunt. Dinem al únic bar del món on no tenen cokes L’entrepà mida XL que hem portat al maillot rotllo paleta currante, excepte el Keika que es senyor i se’l fa tallar.

Després de dinar seguim pujant i pujant, fem una mena de roques blanques en versió XXL i al arribar a dalt mort el Roger em diu : encara queda el pitjor! Gràcies pels ànims ! Toca seguir arrossegant la bici… Per fi baixem però tenim un lio de tracks monumental , saltem tanques, arreglem punxades… El Coro porta cara de que en arribar a casa no ens tornarà a saludar mai més. Anem secs i se’ns fa llarg i dur, pero finalment arribem i la birra ho esborra tot. El grup Lapi fa hores que han arribat i han fet retratus. El Salla li tira els tejus a la noia del hotel pero ella diu que primer es fuma el cigarro i després ja veurem.

Al sopar arriba grup moteru pero estem tan cansats q no els fem putu cas.

DISSABTE

Sortim de Morella, avui el grup Lapi ha quedat en duet, marxem tots i Lapi i Rob fan Brokeback Mountain . La ruta avui és més suau i la disfrutem, corriols puta mare i anar fent, entre punxades i caigudes sens fa tard i agafem la directa al restaurant. Dinar de puta mare i a la bici de nou, anem plegats i riem molt, menys el Canyi que només porta el cos, el cor ja l’ha perdut. Arribem a Morella fent uns corriols brutals, birra de nou i Mut anar arreglant punxades.

DIUMENGE

Últim dia , avui anem plegats d’inici! Només començar vivim moments de tensió, passem masia i trobem per fi el tan anunciat home de l’escopeta. No la porta pero no li cal, amb els crits que fot ens fa girar cua a tots. Fora d’ací! Seguim ruta per una zona collonuda fins arribar a un poble on ens tornem a separar. Aquest cop la secta Lapi ha funcionat i arreplega més gent . La resta tornem a arrossegar bici, amunt i amunt. Un cop a dalt decidim que no cal saltar mes tanques i respectem el track per un cop a la ruta. A l’arribada ens reben amb un vermouth bestial.

Grans dies , gran companyia i fins l’any que ve!

1 x 1

TINICK – ens va deixar la seva classe la primera not però l’hem trobat molt a faltar. L’any q ve si o si.

KEIKA – Tot sota control , es fa tallar entrepà per no perdre la classe . Premi putu amu

SANITARIU – com sempre cuidant nos a tots i pedalant com un campió

CLUA – premi veteranu. Una lliçó de a qui seguir, pedalant sempre i somrient

SALLA, sempre Espitós, li tira els tejos a tot lo que es mou, encara q no vulgui

CAPI, fort com un tro, rebentant pulsòmetres , i refent se de les caigudes com si res

JORDI CAPI, super classe, està fort i cuida les bicis com si fos l’equip Mc Laren

ROGER, portava setmanes estudiant tracks i rutes , ha treballat més que en tot l’any! Premit Wikiloc

MUT , ha mutat a Doraemon, ha arreglat més punxades aquests dies que en tota la vida junta.

NICKY, es tan guapo que no s’aguanta , sort que el portem per millorar el grupu, premit MissQks

LAPI, porta estudiat tot i res el treu d’allà , a les nits va reclutant gent per la seva secta

ROB, debutant , l’últim dia va fer speech de llagrimeta. Fidel parella del Lapi , premit brokeback mountain

MAD, ha fet ruta llarga a la cua fent de tiet als cadàvers que anava trobant

CANYI, ha aguantat estoicament , i el segon dia va anar amb els pros. Premit ole tu

CORO, debutant 2, el primer dia pensàvem que ens abandonava , però ha acabat a tope

IRONMAN, superclass, sempre pedala igual i mai perd la compostura

LLUÍS, ha tornat després de fer el Pascual i està fort com un toro

RADU, va fent fotos i rient, no es cansa mai

PUTXI, puja en bici on tothom camina, premit maillot muntanya

LOPES, seguir als pros i callar i creure!