LA TETA PER FORA, EL JARDI I EL GATO-PARDO by lidl!!!

Integrants: Tabac, Tinick, Frisatxs, Lapierre, Sanitario, Nickis, i Lidl

Puntuals estem tots a les nou al taller amb ganes de bici, perquè com el vici no ens deixen, doncs anem a pedalar.

El Lapierre està molt content perquè avui mana ell, te la sortida pensada abans d’arribar i tots li fem cas. Comencem la sortideta tot xino xano i acabem a la central nuclear de Terrassa fent un caminet on hi ha una orgina de gripaus. En aquells moments i davant d’aquells gemecs ens hem posat tontos i hem començat a fer uns remembers de a qui i a on vem tocar la primera teta per fora i a qui vam fotre el primer rosco: no penso dir res del que es va dir perquè això queda pels que vam sortir… També s’ha comentat el Jardí (el Lapierre ha dit que només hi havien pijes del vedruna), el Baby’O de la Rasa, el Laser, la Nau… i ara pensant, ens vam oblidar d’aquell mític que hi havia al cementiri vell i que no m’enracordo com es diu…
El Lapierre vol anar a la font de la misèria però no la trobem (ara entenc el nom de la font, que no la troba ni el Lapierre) i agafem el tunel del terror al revés. En un lloc on hi ha molta aigua, però que molta aigua, em venen ganes de refrescar-me i em tiro de cap (perquè jo vull) i em mullo considerablement. Continuem fins a la font del troncó per on abans hi havia uns corriols de puta mare i ara hi ha unes pistes de merda. El Frisaks arriba vermell com un prepuci però content, així que continuem pujant fins a Plaça Catalunya. Abans d’arribar, on hi ha unes rampes de la òstia, veig el Tinik amb plat mitjà (i això que no es troba bé, que està encostipat, que te febre …. Tinik… que ens anem coneixent). A Plaça Catalunya faig un amago de marranada perquè no vull pujar més, però les meves marranandes no son com les del Ton i no em fa cas ningú, així que continuem pujant fins arribar a aquella trialera que baixa pels postes electrics i que es bastant guapa.

Allà ens abriguem i en Lapierre i el Sanitariu comencen a explicar unes coses molt extranyes que s’assoleixen amb l’edat… tampoc penso donar mes detalls … però ara mateix tinc ganes que passin sis o set anys per veure si es veritat….

La baixada com sempre, molt més divertida que la pujada, fem tot de trialeres fins arribar al Sanatori, allà fem una altra trialera que arriba un lloc on fa molta por i després cap a Terrassa, crec que sobre les 23:15.

Abans de marxar el nikis ens recorda que avui a les 18:00 hi ha basket, que juga el Barça i que no ens ho podem perdre, també comenta que a Teledeporte faran un reportatge de la Titan Desert (BTT pel desert), i alguna cosa més de Tele 5 que ara no recordo…

Apa, ara fins dimarts (si no plou)

1 comenta a "LA TETA PER FORA, EL JARDI I EL GATO-PARDO by lidl!!!"

1. Bona crònica i bona foto, la de la noia. L' altre es un indeseable. Ton, això de la teta per fora t' ha vingut així sense pensar-hi? Impressionant remember.Ojo que ens estem fent grans.