ERROR EN L’ELECCIÓ D’ESPORT PER DIJOUS by Frisach

Arribo a casa a les 19:00, i per tant ja no tinc excusa per anar a pedalar, com molt be ha dit el Joan per intenné.
A les 21:00 el taller tancat, la gent va arribant, keika, Sanitariu, qk d’ort, PSUC, Madalenes, Putxi, l’excolapi, i el rondineta de la nit.
Anem cap al carril bici a buscar al Clua, el gai, perdó, el gran, que no hi es, així que el putxi es fot bosc endins a veure si el troba i ens trobem a la bolera, al capità enciam el recollim a la Q8.
Una vegada a la bolera enfilem fins a la deixalleria de Matadepera sense parar, SENSE PARAR I A TOT DRAP, així que pregunto cap on anem, ja que oloro merda i no tinc ganes de patir, el guia de torn no m’ho vol dir, es fot el comunista i tira al seu rotllo, i això em toca els ous, així que intento fotre el camp cap a l’ATHC a sopar amb els de hockey, però el Keika es posa el meu costat i em diu que calli i que pedali, i això faig, segueixo ofegadet per un bosc, el keika i el capità venen amb mi, tot d’una paren en sec, i es que al keika se li ha creuat per davant un senglar, collons de bosc!!!!!. Enfilem carretera amb els llogics xiulets del públic.
Després de la carretera fotem un caminet que esta força be, travessant una casa amb silenci, encara no se per que, però tot de cop es comença a complicar el tema i el caminet que estava be es converteix amb un pedregar de merda, allí no pedala ni deu, tots caminant, encara que surti el gil…. de torn dient que ell ho pedala tot, UNA POOOOOOOOOLLAAAAAAAAAAAA, ho han fet caminant, el Joan i jo ens quedem al darrera abandonats de la ma de Deu i sense saber cap on tirar, “perdidos en la isla”, sort del Sanitario que va al davant nostre vegilant-nos de reüll sense que nosaltres el veiguem, com si fos el pare que passeja amb les filles per la plaça vella, jo porto un cabreix de collons, el Joan em diu que calli i no rondini, però jo a lo mio i blasfemo a tutti plen, el Sanitario també em fa callar, i a mes els fa gracia que vaigui tant calent, per que riuen.
Quan acabem el pedregar, allí estan, asegudetes, esperant, es foten drets i marxen altre cop, però n’hi ha una que a sobre, es deixa el bidó d’aigua, “ O SEA” que a mes a mes de cornut, encara he de portar l’aigua dels demes.
Arribem a la torre guaita i sopem, aquí el Joan se surt, jajajaja, diu que el bocata se li fot llarg, i que menja sense gana, que quan volguem marxar que ho diguem que ja pararà de menjar i llestos, no ho havia sentit mai això, jo sempre m’ho acabo amb deliri.
Be, després baixem i quan creuem l’obac el magdalenes fot el camp per carretera, no se on collons va, però segons el e-mail de la nit, ha anat a Barna vestit de pallasso.
L’altre punt a destacar es el de la trialera dels esglaons, hi ha un tros de trialera que es totalment plana, que no hi ha cap obstacle i quasi no fa baixada, doncs va ser allà mateix, on el keika, pel delirium dels assistents, es va marcar un “pedazo” de FrontFlip que “te cagas”, va ser memorable, el Sanitario va correr a socorre’l, però tret d’un cop al canell sembla que no va passar res, amb el Clua vam buscar per on es devia haver encallat la roda, però no vam trobar res, es el putu amo, no tothom sap fotre un Frontflip sense l’ajuda d’una pedra.
Ens ratllem per l’hòstia del keika i baixem per pista, el Clua pinxa roda del darrera i ens demostra que a la pedals non-stop quan pinxi haurà de plegar, per que nanos, no en va fotre una de dreta per arreglar la roda, sort que hi havia el capità.
Arrivo a casa ales 12:30, entro corrents que em cago, oooohhhhhh quina cagada, fe de Deu, em quedo com nou, així que em foto a la dutxa i em casco un pajote, ha sigut una nit de mala llet i cal treure el verí, em foto el pijama, em menjo uns trocets de truita de patates i de carbaço amb una birreta fresqueta, ….. i tinc un rosli amagadet per casa que també mel fumo amb passió, ohhhhh, ara si, ara ja puc anar al llit.