EL BATEIG DE L’SKODA by Ldl

9:15h al carril bici, en Raul ja ha arribat amb la seva bici Decartón i m’explica tot de coses que fa corrents que flipo. La gent està molt forta i AIXO NO ES POT PERMITIR!!
Arriben tot xerrant en Keika (amb uns pantis que diu que foten calent al Ton) i en Lapi, i a darrera el Qka d’Ort amb l’Skoda fotent-li un rotllo dels seus que no acabaria fins a les 23:30 h. L’Skoda fot cara de content, avui s’estrena de nit i es nota a la cara.
Anem a la Kuwait a recollir el Capità, i el tiu va amb calça curta!! Aquests mecànics si que son homes!!!
Avui mana en Keika, per tant a callar i creure. Pugem la riera fins a les Pedritxes, i quan arribem a l’asfalt el Qka d’Ort diu que es troba fatal, que ja no és el que era, que ara pren no se quines pastilles, etc…. o sigui tot correcte i com sempre.
Pugem per l’emporlanao, i després fins a la Torrota de l’Obac . Es una pista que em sona, crec que la em fet alguna que altre vegada. La pujada fins a la Torrota el Capità la fa xiulant i sense despentinar-se i el Keika la fot a tot drap: està fort el puta. Avui el Lapi no mana i no sembla que li afecti gaire, es veu bastant tranquil, el que passa es que no es pot estar a de donar consells: ara toca el de abrigueu-vos que fa baixada.
Quan fem la parada de rigor a la Torrota cometem un errror garrafal!!! Es el primer dia que be l’Skoda i no li diem que allà hi ha una Torrota de veritat. En fi, continuem cap a la Pastora, uns s’abriguen i uns altres no, i baixem per pista, que no es el més emocionant de la BTT, però es millor que pujar.
Continuem fins Els Caus, i jo proposo fer la trialera del Lada Niva, la trialera que hi ha abans del Lada Niva, la trialera que hi ha després del Lada Niva, o sigui, que fotem una puta trialera, però com a mi no em fot cas ni el tato, baixem pel tallafocs de la Pineda, Oooohhh que macu!!!, ohhh quin desnivell!!!! Total, una baixada per pista bastant aborrida. Després enfilem cap a la riera de Gayà, però es veu que l’Skoda i el Qka d’ort s’han fet amics i es pensen que això es “Verano Azul”, algú comenta que semblen en Tito i en Piranya. El Qka d’ort està molt content perquè avui pot garlar amb un de nou que va dient que si a tot. Abans d’arribar a la riera l’Skoda comença a tenir rampes a les cames, però això es normal, després de dues hores escoltant el qka d’ort la tensió ha de sortir per alguna banda!!!
Pujada a l’Abuelo i cap a casa. El Lapi diu que hem fet 600 metres de desnivell però de kms no en tinc ni idea perquè m’he deixat el Garmin al terrat de casa buscant satèlits.
23.30h a casa (un quart d’hora més tard de l’hora prevista), truiteta de patates, una mica de Punto Pelota i a dormir…. si, si, a dormir.