dilluns de Panellets by Lapierre

Ahir erem, Borles, Keika, Tàbac, Tiet, Simón i Lapierre.

A les 8 a la BP, jo arribo 10 minuts mes tard per la meva petita excursió sense casc i acarajotao total, despres d’una nit de castanyada regada amb cava, Frangelico i Ratafia de Montserrat. No m’accepten les disculpes i encara i així, em deixan manar…tot aixó es sospitós. Vinga anem a la Bolera a buscar al Simón i despres decidim. Abans de Matadepera les ganes de fer el dròpol repenjan-nos amb els altres, bloquejant el pas a velocitat d’aturada, etc… fan que el Tiet “baixi amb poc estil” de la bici. Ganes de riure no en falten.

A manca d’iniciatives i opcions, per que vull i em deixen, pujem per la riera, pel camí mes emprenyador posible, sorra a dojo a la riera, pero el mes ràpid fins el cim a la Mata. Entrepàns, torró del Mercadona, bon rotllo i unes, intermitents per la boira, fantástiques vistes al Moncau. Em pelo de fred perque també m’he oblidat l’impermeable i els 7 graus no perdonen.

Fem tot el camí de la Carena disfrutant dels millors camíns del mon mundial (i els tenim a casa) per un bosc humit i verd com mai. Estic espitós, sobreexcitat, no deixo de xerrar, com sempre, pero mes encara i els “amics cabrons” no deixen de fer conya a costa meva: Mira aixó es el Puigmal, aixó la plana de la bardissa, passem pel Puig pusspusg? Pero no m’importa perque fent camins així només pot estimar als que et permeten compartirlos. Bon rotllo a dojo!. Vull fer les trialeres de la Carlina, pero mirem els rellotges, alguns encara amb l’hora del estiu, i els Abad i el Simón opten per la retirada rápida, per que en volen, pel camí de les Pedritxes. Keika, Tiet i jo, arribem al “Zen” fent la baixada a sac somiada, per la Diagonal i trialeres del Sanatori. (Que boniques que son de dia). 12:30 a casa i em quedo completament adormit a la banyera. Al vespre “Pel devant i pel darrera” (Es una obra de teatre, depravats!) finalitzan el dia perfecte.