Crònica Pessebrista

Trobo a faltar les cròniques de l’antic blog, sobretot les fotografies que les acompanyaven,…estic nostàlgic!   Serà perquè arriba Nadal i ahir vam anar a plantar el pessebre a Les Foradades. Nit de lluna plena magnífica, bona temperatura, moltes Qk’s, i una mica de BTT!!  Al taller Senglar, Sanitariu, Keika, Qk d’Ort, Mad, Ironman, Cannondale, Lapi, Oriol (amic del Nicky amb qui fa un francès), Nicky, Lidl amb la seva flamant bici que no va comprar al Lidl, Antinick amb la dona apunt de parir, Matxete, Refleks, Sir Sweet (un plaer retrobar-lo!) i un servidor (espero no deixar-me ningú, sinó foteu un crit!).  Tots carregats amb cava, turrons i neules per la sortida, les barretes energètiques avui no toquen. Al PCB s’afegeixen el Raúl Superstar que s’ha instal.lat uns llums de discoteca a la roda 27,5 de davant, Mad t’has de posar les piles,….!!,  i a la Bolera recollim el Capità i en Lopes, això semblava una romeria, vaja que ho era, portàvem el pessebre en romeria a les Foradades!

Pugem per Can Roure on se’ns uneix un fricky amb dos llums a les ulleres, al principi penso que és un amic de farres del Raúl i del Mad (experts en llums discotequeros), però no m’ho puc creure, és el Farell!!  Això si que és un canvi de look!!

Seguim pel congost del CoLAOrado que passa per darrera la mansió del rei del joc!!  Alguns peus, i a l’asfalt. El tema del dia és el de sempre, la nòvia del Nicky,. …..vull dir la consulta per la independència,…. és igual, tothom parla del què vol, però parlar, sí que  parlem, i riem, i de vegades pedalem. Asfalt amunt fins al dipòsit i pel corriol fins a Les Foradades.  Ens instal.lem i comencen a aparèixer turrons, neules, pero sobretot ampolles de CAVA català, independentista. Brindem per les Qk’s que hem pujat a cel.lebrar-ho i critiquem a les que no han vingut,…però que tinguin bones festes,….El Farell es deixa engrapar pel cul per enfilar-se al forat on col.loca el pessebre, i tots ens congratulem,…pel pessebre,….o no…. En fi, és super tard i comencem a baixar per la trialera dels pals elèctrics, pols, pols i més pols, està super sec. El Matxete després de 3 mesos de no venir segueix igual,…..arribem a baix sense més entrebancs que un front-flip de l’Antinick que està nerviós i busca excuses per no haver de canviar bolquers, i una punxada del Matxete que a la velocitat que baixa l’estrany és que només punxi una roda.  Arribem contents i empolsinats a Terrassa i cap al Xumi on hi ha el Frisach i el Ton que ja fa estona que beuen esperant que arribem! Que tingueu totes un Bon Nadal i que el 2014 ens porti la independència!…i salut!…i tot el què volgueu,….o quasi tot!!